ASMR For People Who Don't Get Tingles (not clickbait)


  • Am Vor 17 Tage

    DennisASMRDennisASMR

    Dauer: 25:53

    No tingles? Heres the video you need!
    Shout-out to Jojo's ASMR for creating "ASMR For People Who Don't Get Tingles"
    INSTAGRAM:
    instagram.com/asmrdennis/
    SUPPORT ME ON PATREON!
    My Patreon: www.patreon.com/DennisASMR
    #asmr #relaxing #satisfying
    Dennisquad :D
    Joe H
    David E
    Noha K
    Sakura L
    Manisha S
    GamerRyan A
    Gretelle DL
    Michael S
    Cameron R
    David U
    Zubairalii
    Troy S. P
    Paul W
    Finch A
    Jada J
    Kian F
    Tom
    Janine O
    Blaine
    Mustafa H
    SilvOrX
    Thomas R
    Phoenix
    Gwyneth Z
    Pablo MG
    Orion
    Hunter

    ASMR  Sleep  Inducing  Dennis  Cozy  Tired  Quiet  Mouth  Sounds  Roleplay  Insomniac  relief  Whispers  Whispering  Gentle  Soft  Tapping  

l yulilia I
l yulilia I

Ха лол, лайкайте если русские или я одна тут?😂

Vor 27 Minuten
Nu-goth Pagan Witch
Nu-goth Pagan Witch

Everyone saying lowkey is lowkey killing me

Vor 57 Minuten
GIMME ALL YO LOVE BITCH
GIMME ALL YO LOVE BITCH

So no head??????? *smashes phone*

Vor 2 Stunden
Absoluut niet Lana
Absoluut niet Lana

Okay, i felt those tingles😂🤤

Vor 2 Stunden
RobloxGameMaker
RobloxGameMaker

Ok lowkey his moan at 11:49 git me the tingles

Vor 2 Stunden
Llmao Girlz
Llmao Girlz

*not clickbait* Hmmm🤔

Vor 3 Stunden
Strange Pop-tart
Strange Pop-tart

I literally fell asleep watching this video

Vor 3 Stunden
Mita Purnamasari
Mita Purnamasari

Can i get 20 likes

Vor 3 Stunden
iddoitalloveragain
iddoitalloveragain

This is so cringy

Vor 3 Stunden
park chimchim
park chimchim

Omg are you Waring contacts or do your eyes look naturally grey? 🤔

Vor 4 Stunden
Tiffany David
Tiffany David

Handsome guyyy😊😍

Vor 4 Stunden
Aqua Life1989
Aqua Life1989

Can you do another video with the stretched canvas pleeease

Vor 5 Stunden
Brenden Tarell
Brenden Tarell

i fell asleep before the intro ended sisixidvsososoaoakdbdjaosb.

Vor 5 Stunden
bo Mcneill
bo Mcneill

-Whats wrong with me?-

Vor 5 Stunden
Paige Wylie
Paige Wylie

I got tingles in the first 30 seconds 😂😂

Vor 6 Stunden
IDontTry YT
IDontTry YT

Anyone else thought he was just a floating head cuz of the black shirt and black background

Vor 6 Stunden
Troy Bell
Troy Bell

Hang on, the water worked, I take it back! 😁😁😁

Vor 6 Stunden
Troy Bell
Troy Bell

This sort of worked for me, but not really. It was sort of weird when he said "I think this is one of the most tingeliest items I have ever used in a video," and ot sort of made me feel strange. His voice is nice tho and the sounds are good too, but my body is really fussy, and I can't get good tingles with a man's voice suprisingly. Anyway, the sounds are good, and really satisfying, they just don't work for me. 😊😊

Vor 6 Stunden
akyla father
akyla father

You Facking Gay

Vor 7 Stunden
Hollie c
Hollie c

I wish I was relatable but same as the person below me I have nothing for anyone to like

Vor 7 Stunden
Laini Hurley
Laini Hurley

Only things that made me tingle was your voice and face and the floam 💙💚 not complaining, so glad your channel popped up in recommended

Vor 7 Stunden
†666 666†
†666 666†

2:33 who tf said "hello" 😑

Vor 7 Stunden
Floral Bunny wabit
Floral Bunny wabit

idk why but I love ASMR and this is not doing it for me idk why but good for the people who are getting them...

Vor 7 Stunden
Lukes Puella
Lukes Puella

-you mean to tell me they still arent getting the tingles- *you mean to tell me you still havent subbed to pewds*

Vor 8 Stunden
Sara Kaiser
Sara Kaiser

You should use good slime from a slime shop like snoop slimes or someone that makes good slime makes good sounds

Vor 8 Stunden
Just a stranger passing by *
Just a stranger passing by *

What the heck... then he counted down “tingles in 3... 2... 1...” i actually felt them after watching 10 of these videos and no tingles

Vor 8 Stunden
Plushtrap Pop
Plushtrap Pop

I want to show this to my friend but she refuses to watch ASMR so...

Vor 9 Stunden
Isabelle Speakman
Isabelle Speakman

Am I the only one that still doesn’t feel it 🤷‍♀️😂

Vor 9 Stunden
[Magnify] waffles
[Magnify] waffles

10:39 was my favorite 😁

Vor 9 Stunden
kįñg.køā
kįñg.køā

A little bit of tingles

Vor 9 Stunden
kįñg.køā
kįñg.køā

All I want for Christmaaaas, iiissss likes and subscribers. So please make my Christmas wish. I would really appreciate it! Sub say 808.

Vor 9 Stunden
Jackie Padilla
Jackie Padilla

Anyone know what that beady thing he’s playing with is? I want one.

Vor 9 Stunden
JoshSimonVlogs
JoshSimonVlogs

Thrasher

Vor 9 Stunden
Robloxplayer 2018
Robloxplayer 2018

3:12 did not give me any tingles

Vor 10 Stunden
TheAlbinoChicken
TheAlbinoChicken

Dang ur pretty good at asmr no homo tho

Vor 10 Stunden
Kendra S
Kendra S

Omg I think I’m In love 🥰😍😍

Vor 10 Stunden
Kimberly Ramirez
Kimberly Ramirez

Clicked because he cute but stayed for the tingles 🔥

Vor 10 Stunden
Shannon Pifer
Shannon Pifer

Noice Thrasher shirt my dude

Vor 10 Stunden
Susie IsCool
Susie IsCool

Nice Thrasher shirt👌❤

Vor 10 Stunden
Freddie Krieger
Freddie Krieger

Bro I haven’t seen that weird foam pellet stud in a long time

Vor 10 Stunden
Xitlaly Ramirez
Xitlaly Ramirez

Hi

Vor 10 Stunden
Ava Felix
Ava Felix

This guy thinks this is so epic he is like “GET READY IN 3 2 1! tap tap tap tap,”

Vor 11 Stunden
Ava Felix
Ava Felix

I can’t believe this guy can keep a straight face when whispering the word “tingles” into a microphone

Vor 11 Stunden
Michael Castillo
Michael Castillo

Im getting sleepy, does it mean that im getting tingles on my body? Hahaha

Vor 11 Stunden
Xuarz ϡ
Xuarz ϡ

Ah I can't sleep let's try some asmr (ad) *HUSBSBABABAJAJHSHS*

Vor 11 Stunden
zlBrittanylz
zlBrittanylz

I swear Im being brainwashed or something cuz asmr does nothing for me and usually just makes me cringe but within 30 seconds of this video I already felt tingles

Vor 11 Stunden
Abby Hrabak
Abby Hrabak

21:42 was.... was that the wii music im crying lmao

Vor 11 Stunden
oof Tea
oof Tea

his voice whispering is actually calming... *gasp* ... tea.

Vor 11 Stunden
Laisha Zavala
Laisha Zavala

For a minute their I thought you were tom holland but you still look good boy like very good like a snack good

Vor 11 Stunden
Mariah Arianna
Mariah Arianna

Does anybody else think he is cute but, when he does asmr it's kinda cringe or is that me..

Vor 11 Stunden
Hannah Steele
Hannah Steele

saying tingles, doesnt magically give you tingles

Vor 12 Stunden
Eyen Nuñez
Eyen Nuñez

No entiendo nada de lo que dice pero me relaja y me da mucho ASMR escucharlo y ademas es muy lindo 😂❤

Vor 12 Stunden
Eyen Nuñez
Eyen Nuñez

Eu es re lindo este chico jajaja❤

Vor 12 Stunden
Moth
Moth

You look like Jeffree Stars boyfriend Nate😂

Vor 12 Stunden
Kya Halow
Kya Halow

I've never seen a man this quiet in my whole life😂

Vor 12 Stunden
Gacha- Z
Gacha- Z

I get tingeles but I wanted to whatch it just cuz

Vor 12 Stunden
스라소니
스라소니

WAIT THIS IS ACTUALLY SO GOOD

Vor 12 Stunden
Tianna Keller
Tianna Keller

What are "TELLA- marketers

Vor 12 Stunden
Hannah McQuade
Hannah McQuade

Sorry but still no tingles . Im broken... like if you agree but I will get 000

Vor 12 Stunden
LiL Jeeper
LiL Jeeper

Edited comments aren't funny

Vor 12 Stunden
Cadence Hopkins
Cadence Hopkins

When he was on the phone... he was so cute

Vor 12 Stunden
Short William
Short William

U sound like symphuny

Vor 13 Stunden
nicolezierhut
nicolezierhut

yessssss!!! i finally got the tingles! thank you so muchhh 💗🥰

Vor 13 Stunden
Rachel Gonzalez
Rachel Gonzalez

I’m scared... like u talking like that made me almost cry

Vor 13 Stunden
AxileHD
AxileHD

I keep looking at the Mason jars and I’m like “Wow! Dats my name! How did dat get there?!” But then I realize I’m retarded.

Vor 13 Stunden
LiL Jeeper
LiL Jeeper

This just gave me lack toes and toddler rants

Vor 12 Stunden
Windex Vs Bleach
Windex Vs Bleach

They did surgery on a grape. 😏

Vor 13 Stunden
Kathryn Shipley
Kathryn Shipley

He is good at asmr but he is a little aggressive

Vor 13 Stunden
Knightsfear
Knightsfear

This is an amazing video but the real asmr king is Bob Ross.

Vor 13 Stunden
CallMeAlan
CallMeAlan

0 tingles

Vor 13 Stunden
B I G C H U N G U S
B I G C H U N G U S

I had 7484837373 tingles during this so good job

Vor 13 Stunden
Shister Maddie
Shister Maddie

My doctor told me that to be healthy I need 8 hours of sleep but instead I get 8 hours And can’t forget the And, AND 15 minutes of sleep so I’m extra healthy (that extra 15 minutes pays off)

Vor 14 Stunden
Panther 166
Panther 166

You kind of remind me of a character from Harry Potter

Vor 14 Stunden
Ry Welch
Ry Welch

this made me fall asleep

Vor 14 Stunden
Erin B
Erin B

try again u wont

Vor 14 Stunden
Liam Strode
Liam Strode

Erin B omg how could u not get tingles

Vor 14 Stunden
Erin B
Erin B

guess what i didnt get tingles

Vor 14 Stunden
Tillery Larson
Tillery Larson

do y’all ever think he gets the tingles when he’s editing his own videos? lol

Vor 14 Stunden
aesthetically cheesecake
aesthetically cheesecake

WHY DO I NEVER GET TINGLES AND GOT TINGLES IN THE FIRST 2 SECONDS

Vor 14 Stunden
Tillery Larson
Tillery Larson

you’re the only ASMR that makes me fall asleep

Vor 14 Stunden
Sarah Gamil
Sarah Gamil

Dude you dont have any nails😖

Vor 14 Stunden
Emma o
Emma o

I didnt get tingles at all 😔

Vor 14 Stunden
clarkegriffin :3
clarkegriffin :3

do goosebumps count as tingles?

Vor 14 Stunden
Kimberly Ramirez
Kimberly Ramirez

clarkegriffin :3 yes lol

Vor 10 Stunden
Monique Lefebvre
Monique Lefebvre

Ya know i feel like painting now

Vor 14 Stunden
Jxniper
Jxniper

I didn’t get “tingles” 😐😕🙁☹️😣😖

Vor 14 Stunden
Jxniper
Jxniper

😂

Vor 5 Stunden
bakethatdank
bakethatdank

Jxniper DUDE SAME!!!!

Vor 14 Stunden
Flixx :3
Flixx :3

:3

Vor 15 Stunden
Beastfriend025_YT Gaming
Beastfriend025_YT Gaming

Your so cringy stop goijg side to side

Vor 15 Stunden
Sotelo Family
Sotelo Family

I don’t even think you know the meaning or definition of cringe is. Everybody is cringy at some point. Only non humans are not cringy. So girl stop,I don’t think you can do asmr as good as him. Doing Asmr is pretty hard . I am not trying to be mean or offensive.

Vor 14 Stunden
xSailorWeebx YT
xSailorWeebx YT

Nope. No tingles.

Vor 15 Stunden
Don Kozlowski
Don Kozlowski

I am not getting tingles because the first one you were tapping WAY too fast

Vor 15 Stunden
The 1 and only CHEEKY!
The 1 and only CHEEKY!

This is clickbait everybody gets Tingles.😂😂😂

Vor 15 Stunden
Fiona Ross
Fiona Ross

Tbh he scares me but your really good at this 😂

Vor 16 Stunden
Sophie g
Sophie g

i wanna replay 12:32 over and over again

Vor 16 Stunden
Magical_Unicorns
Magical_Unicorns

Still don’t get the tingles 🥺

Vor 16 Stunden
Sephany Smith
Sephany Smith

10:52 WE NEED A WHOLE FUCKING VIDEO ON THIS PLSSSS ♥️♥️

Vor 16 Stunden
Sophie g
Sophie g

your cute ughhh

Vor 16 Stunden
Candace Hughes
Candace Hughes

This did the job! C:

Vor 16 Stunden
SAVAGEQUEENQ13
SAVAGEQUEENQ13

Omg I literally was about to fall asleep you are so good at this keep up the great work!!❤️❤️

Vor 16 Stunden
Basically Bella
Basically Bella

i actually never got higher than 7 likes lol *depressing life*

Vor 16 Stunden
Rhodes Cottrell
Rhodes Cottrell

I’ve like never gotten to see what a stupid way to get likes is lol depressed

Vor 16 Stunden
Isa Dahlia
Isa Dahlia

Still no tingles sorry bud

Vor 16 Stunden
ImmortalCockatoo
ImmortalCockatoo

Stop reading the comments and go to sleep

Vor 17 Stunden
Mississippi Gaming
Mississippi Gaming

Canvas gave me tingles in a bad way

Vor 17 Stunden
Sophie g
Sophie g

Mississippi Gaming mood 😂

Vor 16 Stunden
Norah Raeymaekers
Norah Raeymaekers

great video but the brush thing isn't working because ur background is also black

Vor 17 Stunden

Nächstes Video

El mundo es suyo BluRay 1080p | Diese TV-Sendung hier kostenlos aufnehmen | cat stevens